Statutas

Preambulė

  1. Paslaugą teikiantis subjektas adresu mikr.pl yra Mikran sp zoo sp.k, kurio būstinė yra Poznanėje, ul. Wojskowa 3 / L4, KRS: 0000409077, įrašytas į Nacionalinį teismų registrą, kurį tvarko Poznanės apygardos teismas – Nowe Miasto ir Wilda, Poznanė, Nacionalinio teismų registro 8-asis komercinis skyrius, numeriu: 0000409077, NIP: 7831672ON: 783109863760
  2. Šios taisyklės apibrėžia interneto svetainės mikran.pl naudojimo sąlygas.
  3. Šios Taisyklės skirtos tiek Vartotojams, tiek Verslininkams, besinaudojantiems Internetine parduotuve, ir apibrėžia naudojimosi internetine parduotuve taisykles bei Pardavimo sutarčių sudarymo su Klientu nuotoliniu būdu per Parduotuvę taisykles ir tvarką.

Apibrėžimai

  1. Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis su Pardavėju kaip Parduotuvės dalį sutartį, kurios dalykas nėra tiesiogiai susijęs su jo verslu ar profesine veikla.
  2. Klientas – kiekvienas subjektas, perkantis per Parduotuvę.
  3. Pardavėjas - Mikran sp.Z oo sp.k. kurios būstinė yra Poznanėje, adresu ul. Wojskowa 3 / L.4, pašto kodas 60-792, NIP 7831008373, REGON 632269678.
  4. Verslininkas – fizinis asmuo, juridinis asmuo ir organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo, kurių atskirasis įstatymas suteikia veiksnumą, savo vardu vykdantis ūkinę veiklą, kuriai naudojasi Parduotuve.
  5. Parduotuvė – Pardavėjo valdoma internetinė parduotuvė interneto adresu mikran.pl.
  6. Nuotolinė sutartis – sutartis, sudaryta su Klientu kaip organizuotos nuotolinių sutarčių sudarymo sistemos dalis (kaip Parduotuvės dalis), kartu fiziškai nedalyvaujant šalims, naudojant tik vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių iki ir įskaitant sutarties sudarymą.
  7. Nuostatai – šie Parduotuvės nuostatai.
  8. Užsakymas – per Užsakymo formą pateiktas Kliento ketinimų pareiškimas, kuriuo tiesiogiai siekiama su Pardavėju sudaryti prekės ar gaminių pardavimo sutartį.
  9. Paskyra – kliento paskyra Parduotuvėje, joje yra kliento pateikti duomenys ir informacija apie jo pateiktus užsakymus parduotuvėje.
  10. Registracijos forma – Parduotuvėje esanti forma, leidžianti susikurti Paskyrą.
  11. Užsakymo forma – Parduotuvėje esanti interaktyvi forma, leidžianti pateikti Užsakymą, visų pirma įdedant Prekes į Krepšelį ir apibrėžiant Pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant pristatymo ir apmokėjimo būdą.
  12. Krepšelis – Parduotuvės programinės įrangos elementas, kuriame matomos Pirkėjo pirkimui pasirinktos prekės, taip pat galima nustatyti ir keisti Užsakymo duomenis, ypač prekių kiekį.
  13. Prekė - Parduotuvėje esantis kilnojamas daiktas / paslauga, kuri yra Pirkėjo ir Pardavėjo pirkimo-pardavimo sutarties objektas.
  14. Pardavimo sutartis – Prekės pardavimo sutartis, sudaryta tarp Kliento ir Pardavėjo per Internetinę parduotuvę. Pardavimo sutartis taip pat reiškia - pagal Prekės ypatybes - paslaugų teikimo sutartį bei konkretaus darbo sutartį.

Susisiekite su parduotuve

Pardavėjo adresas: ul. Wojskowa 3 / L.4, 60-792 Poznań Pardavėjo elektroninio pašto adresas: mikran@mikran.com Pardavėjo telefono numeris: +48 61 8475858 Klientas gali bendrauti su Pardavėju naudodamas adresus, telefono numerius, el. pašto adresą ir kontaktinius duomenis šioje pastraipoje ir Parduotuvės svetainėje pateiktą formą

Techniniai reikalavimai

Norint naudotis Parduotuve, įskaitant naršymą Parduotuvės asortimente ir Prekių užsakymų pateikimą, reikalingas galinis įrenginys su interneto prieiga ir bet kokio tipo interneto naršyklė.

Bendrosios nuostatos

  1. Ši internetinė parduotuvė parduoda prekes internetu.
  2. Užsakymus priima svetainė mikrano domene.
  3. Klientas iš karto po užsakymo pateikimo elektroniniu paštu gauna pranešimą, kad užsakymas pristatytas į parduotuvę.
  4. Užsakymas bus vykdomas su sąlyga, kad prekės yra sandėlyje arba pas parduotuvės tiekėjus. Kai kurių prekių, kurioms taikomas užsakymas, neprieinamos, Klientas informuojamas apie užsakymo būseną ir sprendžia dėl jo įgyvendinimo būdo (dalinis įgyvendinimas, laukimo laiko pratęsimas, viso užsakymo atšaukimas). Jei prekė pažymėta „Galima užsisakyti“, tai reiškia, kad ji nėra įvesta į mikran.pl sandėlį, o tikriausiai yra prieinama iš tiekėjų. Tokių prekių kaina yra kaina nuo paskutinio pristatymo į Mikran sandėlį. Pardavėjas negali garantuoti, kad ši kaina išliks tokia pati ir kitą pristatymą. Todėl pasikeitus kainai pas tiekėją ar užsitęsus pristatymo terminui, tiek Klientas, tiek Parduotuvė turi teisę be jokių pasekmių atsisakyti sandorio.
  5. Ribotas prekių kiekis yra skirtas reklaminiams ir išpardavimams, o užsakymai apdorojami tokia tvarka, kuria gaunami patvirtinti šių prekių užsakymai, kol baigiasi šios pardavimo formos atsargos.
  6. Kiekvienam užsakymui išrašoma PVM sąskaita faktūra. PVM sąskaita faktūra išrašoma, kai visos kliento užsakytos prekės yra sukomplektuotos ir paruoštos siuntimui.
  7. Klientas gali keisti užsakymą iki sąskaitos faktūros išrašymo. Klientas gali atšaukti visą užsakymą iki jo išsiuntimo. Aukščiau nurodytus pakeitimus galima padaryti susisiekus su klientų aptarnavimo tarnyba.
  8. Visos kainos nurodytos Lenkijos zlotais ir su PVM. Kiekvienai prekei nurodyta kaina yra privaloma klientui pateikiant užsakymą. Parduotuvė pasilieka teisę keisti siūlomų prekių kainas, į internetinės parduotuvės pasiūlą įtraukti naujų prekių, vykdyti ir atšaukti reklamines akcijas parduotuvės svetainėje arba įvesti jų pakeitimus. Prekės pristatomos kliento pasirinktu ir užsakyme nurodytu būdu.
  9. Užsakymo įvykdymo laikas – tai laikas nuo užsakymo pateikimo iki užsakytų prekių išsiuntimo iš parduotuvės momento, čia skaičiuojamos tik darbo dienos. Prekių užsakymas su skirtingu pristatymo terminu išsiunčiamas įvykdžius užsakymą, t.y. praėjus ilgiausiam iš nurodytų laikotarpių.
  10. Siuntos gavimo data = užbaigimo laikas + numatomas pristatymo laikas. Prekės pristatomos ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
  11. Siuntas pristato užsakymo metu kliento pasirinktas tiekėjas.
  12. Apmokėjimo būdą klientas pasirenka užsakymo metu.

Teisė atsisakyti sutarties

  1. Vartotojas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti parduotuvėje įsigytų prekių per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos.
  2. Sek. nurodyto termino eiga. 1 prasideda prekės pristatymu Vartotojui arba kitam asmeniui nei jo nurodytas vežėjas.
  3. Jei sutartis apima daug produktų, kurie pristatomi atskirai, partijomis arba dalimis, terminas, nurodytas punkte. 1 pradedamas skaičiuoti nuo paskutinės prekės, partijos ar dalies pristatymo.
  4. Vartotojas gali atsisakyti Sutarties, pateikdamas Pardavėjui Sutarties atsisakymo pareiškimą. Kad būtų laikomasi Sutarties atsisakymo termino, vartotojui pakanka išsiųsti pareiškimą nepasibaigus šiam terminui.
  5. Išrašas gali būti siunčiamas tradiciniu paštu, susisiekimo forma arba elektroniniu paštu išsiunčiant pareiškimą Pardavėjo elektroninio pašto adresu.
  6. Deklaracija gali būti pateikta formoje, kurios pavyzdys pridedamas prie 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo, tačiau tai nėra privaloma.
  7. Pardavėjas gali sulaikyti pinigų grąžinimą tol, kol prekė bus grąžinta.
  8. Vartotojas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie Sutarties atsisakymą, grąžinti prekę Pardavėjo adresu, nurodytu šiose Taisyklėse. Termino bus laikomasi, jei Vartotojas grąžins Prekę per 14 dienų.
  9. Prekės grąžinimas galimas tik tuo atveju, jei prekė nebuvo naudota, nukopijuota ar niekaip sugadinta.
  10. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos atgal kartu su gauta sąskaita faktūra.
  11. Parduotuvė garantuoja sumos, lygios prekės kainai, grąžinimą. Suma bus grąžinta nedelsiant banko pavedimu į kliento nurodytą sąskaitą arba pašto pervedimu užsakyme nurodytu adresu arba kitu kliento pasirinktu adresu.
  12. Klientas, grąžindamas prekes, įsipareigoja padengti siuntimo išlaidas.
  13. Prekių grąžinimo išlaidos negrąžinamos.
  14. Teisės atsisakyti nuotolinės sutarties vartotojas nesuteikia teisės pagal Sutartį:
  • kai paslaugos objektas yra nesurenkama prekė, pagaminta pagal Vartotojo specifikaciją arba skirta jo individualiems poreikiams tenkinti,
  • kurioje paslaugos objektas yra prekė, pristatyta sandarioje pakuotėje, kurios negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jeigu pakuotė buvo atidaryta po pristatymo,
  • kurioje paslaugos objektas yra greitai gendantis ar trumpą galiojimo terminą turintis daiktas, skirtas paslaugoms teikti, jeigu Pardavėjas visiškai suteikė paslaugą gavęs aiškų Vartotojo, apie kurį buvo informuotas prieš teikimą, sutikimą. kad Pardavėjas, įvykdęs paslaugą, neteks teisės atsisakyti Sutarties,
  • kai kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas nekontroliuoja ir kurie gali atsirasti nepasibaigus Sutarties atsisakymo terminui,
  • kuriose paslaugos objektas yra daiktai, kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatsiejamai susiję su kitais daiktais,
  • kuriose paslaugos objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, pristatomos sandarioje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo, skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas į materialią laikmeną, pristatymui, jei atlikimas prasidėjo aiškų Vartotojo sutikimą iki termino atsisakyti sutarties ir pranešus Pardavėjui apie teisės atsisakyti Sutarties praradimą.
  1. 1-14 punktuose nurodyta teisė atsisakyti sutarties galioja ir Klientui.

Skundai ir garantijos

  1. Apie pažeidimus, susijusius su parduotuvės veikla, klientas gali pranešti raštu, naudodamasis kontaktų forma. Klientas turi nurodyti savo vardą ir pavardę, adresą korespondencijai, pažeidimo tipą ir datą. Tie patys duomenys turėtų būti pateikti ir skundo atveju.
  2. Klientas savo pasirinkimu gali pasinaudoti garantinėmis teisėmis tiesiogiai pas garantą (gaminį gamintoją) arba nurodytose servisuose (taikoma gaminiams, kuriems taikoma gamintojo garantija) ir jam priklausančiomis pardavėjo teisėmis pagal garantiją.
  3. Parduotuvė įsipareigoja išleisti prekes be defektų. Esant prekės trūkumui, pirkėjas, visų pirma, turi teisę pateikti skundą per 2 metus nuo prekės pristatymo dienos ir 1 metus nuo prekės trūkumo nustatymo dienos. Civiliniame kodekse nustatytais terminais klientas gali reikalauti, kad prekė būtų pataisyta, pakeista be defektų, sumažinta prekės kaina arba gali būti atsisakyta pirkimo-pardavimo sutarties.
  4. Pristatymo metu radęs mechaninius pažeidimus arba siunčiant pretenziją tiesiogiai pardavėjui, klientas nekokybišką prekę turi išsiųsti paštu Mikran sp.Z oo sp.k. ul. Wojskowa 3, 60-792 Poznanė. Parduotuvė nepriima siuntinių, siunčiamų COD.
  5. Prie grąžinamos prekės turi būti pridėta sąskaita faktūra.
  6. Prekės / įranga, siunčiamos atgal pagal skundą / grąžinimą, turi būti supakuotos į originalią gamintojo pakuotę. Nesant gamintojo pakuotės, mikran.pl neatsako už prekių pažeidimus transportavimo metu.
  7. Skundai nagrinėjami nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo siuntos su nekokybiška preke gavimo dienos. Jei klientas yra individuali įmonė, pirkusi su verslu nesusijusiais tikslais, garantija pradedama taikyti per 14 dienų nuo jos pateikimo.
  8. Esant pagrįstam skundui, prekė bus sugadinta – pagal kliento pageidavimą – pataisyta arba pakeista kita, pilnos vertės, parduotuvė sumažins prekės kainą arba priims pirkėjo atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties. .
  9. Jei prekės pataisyti ar pakeisti kita be defektų neįmanoma (pvz., dėl to, kad nėra sandėlyje), parduotuvė, priklausomai nuo kliento valios, grąžins prekės kainos ekvivalentą arba pasiūlys kitas parduotuvėje esančias prekes. pasirinkti iš.
  10. Išlaidas, susijusias su reklamuojamų prekių grąžinimu, parduotuvė grąžina iš karto po skundo patvirtinimo.
  11. Pagal 2005 m. liepos 29 d. Elektros ir elektroninės įrangos atliekų įstatymą (Įstatymų leidinys Nr. 180, b. l. 1495), klientas, pirkdamas elektros ar elektroninę įrangą, turi teisę grąžinti seną (naudotą) tokios pat įrangos. įveskite į parduotuvę, kas nusipirko naują prekę. Naudotos įrangos siuntimo išlaidas apmoka klientas.
  12. Pardavimo sutartis sudaroma tarp Kliento ir Mikran sp.Z oo sp.k. Sudarytos sutarties esminių nuostatų konsolidavimas, saugumas ir atskleidimas vyksta atspausdinant ir perduodant klientui kartu su PVM sąskaitos faktūros siuntimu.
  13. Prekių pardavimo sutartis sudaroma pagal Lenkijos įstatymus ir lenkų kalba.
  14. Visoms parduotuvėje esančioms prekėms taikoma gamintojo garantija.

Mokėjimo metodai

  1. Banko pervedimas.
  2. Mokėti pristatymo metu,
  3. Elektroninis mokėjimas (pervedimas internetu), kurį atlieka Krajowy Integrator Płatności SA ul. Šv. Marcin 73/6 61-808 Poznanė, domenas tpay.com
  4. Elektroninis mokėjimas (pervedimas internetu), kurį atlieka PayPro SA ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznanė pagal domeną Przelewy24.pl
  5. Elektroninis mokėjimas (pervedimas internetu), kurį atlieka ING Bank Śląski SA domenu imoje.pl
  6. Mokėjimas kreditine kortele per stripe.com.
  7. Išsamią informaciją apie pristatymo būdus ir priimtinus atsiskaitymo būdus galite rasti Parduotuvės svetainėje.

Asmeniniai duomenys

Dėl 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir panaikinančio Direktyvą 95/46 / EC (RODO / GDPR ) maloniai informuojame, kad:

  • Kliento pateiktų asmens duomenų, susijusių su naudojimusi internetinės parduotuvės paslaugomis, administratorius yra Mikran sp.Z oo sp.k, kurios registruota buveinė yra Poznanėje, adresu ul. Wojskowej 3 / L.4 (60-792), įrašytas į Nacionalinį teismų registrą numeriu KRS 0000409077.
  • Visais su asmens duomenų apsauga susijusiais klausimais, įskaitant sutikimų, susijusių su asmens duomenų tvarkymu, atšaukimą, galite kreiptis kontaktiniuose duomenyse nurodytu adresu.
  • Asmens duomenis, kuriuos Klientas pateikia registracijos metu, vėliau redaguojant paskyrą svetainėje mikr.pl ir perkant internetinėje parduotuvėje, Mikran sp.Z oo sp.k. tvarko pirmiausia siekdama atlikti sudarytą pirkimo–pardavimo sutartį šiuose nuostatuose aprašytomis sąlygomis.
  • Be to, duomenis tvarkys Mikran sp.Z oo sp.k. nuosavų paslaugų rinkodarai (tais atvejais, kai įstatymai leidžia šiuo tikslu tvarkyti duomenis be duomenų subjekto sutikimo, remiantis BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punkte nurodytu teisiniu pagrindu).
  • Klientui užsisakius Naujienlaiškį, duomenys taip pat bus tvarkomi ir Naujienlaiškio paslaugos teikimo tikslais šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis.
  • Klientui davus papildomus sutikimus, jo asmens duomenys taip pat bus tvarkomi siekiant informuoti Klientą apie Parduotuvėje esančias naujas prekes, akcijas ir paslaugas.
  • Asmens duomenys tiek, kiek reikia norint atlikti mokėjimą per mokėjimo sistemas, bus prieinami mokėjimų tarpininkui.
  • Užsakytos Prekės pristatymo per kurjerių įmones atveju – šioms įmonėms bus pateikti užsakymo pristatymui būtini siuntos gavėjo asmens duomenys, įskaitant informaciją bendravimui su gavėju (telefono numeris ir/ar el. -Pašto adresas).
  • Tiek apmokėjimo, tiek pristatymo atveju klientas gali gauti informaciją apie šias sistemas ar kurjerių įmones kontaktuose nurodytu adresu.
  • Pateikdamas užsakymą Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų įrašyti į Mikran sp.Z oo sp.k duomenų bazę. ir už jų tvarkymą sutarties vykdymo tikslais. Kliento asmens duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau sutikimo dėl jų tvarkymo nebuvimas neleidžia Parduotuvei įvykdyti užsakymo. Klientas atsako už melagingų asmens duomenų pateikimą.
  • Klientų asmens duomenys bus saugomi tiek, kiek reikia elektroninių paslaugų teikimo sutarčiai įvykdyti, o ją įvykdžius – Mikran sp.Z oo sp.k. teisės ir pareigos pagal galiojančius įstatymus.
  • Klientas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, juos taisyti, ištrinti arba apriboti tvarkymą, teisę nesutikti, kad tolesnis tvarkymas būtų tvarkomas, teisę perduoti asmens duomenis ir teisę pateikti skundą priežiūros institucijai dėl asmens duomenų apsaugos. .
  • Mikran sp.Z oo sp.k. kaip asmens duomenų tvarkytoja, itin rūpestingai saugo asmens duomenis ir teisę į privatumą Asmens duomenys saugomi pagal 1997 m. rugpjūčio 29 d. asmens duomenų apsaugos įstatymą (t. y. Įstatymų žurnalo Nr. 101, 926 punktas su pakeitimais) ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokius duomenis ir panaikinti Direktyvą 95/46/EB (BDAR) taip, kad būtų užkirstas kelias trečiosioms šalims prieiga prie jų. Visos administratoriaus naudojamos informacijos apsaugos priemonės atitinka nurodytose teisės aktų nuostatose nurodytus apsaugos standartus

Baigiamosios nuostatos

  1. Ginčus, kylančius iš pirkimo-pardavimo sutarties, sprendžia atsakovo buveinės arba sutarties įvykdymo vietos teismas.
  2. Šios taisyklės galioja nuo 2021 m. sausio 20 d. iki iškvietimo.
  3. Parduotuvė pasilieka teisę keisti Taisykles. Bet kokie Taisyklių pakeitimai įsigalioja Parduotuvės nurodytą dieną, ne trumpiau kaip per 7 dienas nuo jų paskelbimo interneto svetainėje www.mikran.pl. Užsakymai, pateikti iki šių Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo datos, įgyvendinami remiantis užsakymo pateikimo dieną galiojančiomis nuostatomis.